Registrate à visità

NEWS > 10 ghjennaghju 2026

Ricamo di Capelli Dongtai: Un Arte Vivente Tessutu in Fili è Aghi

企业发绣

Cum'è un patrimoniu culturale immateriale naziunale, u ricami di capelli Dongtai traccia e so radiche à a Dinastia Song di u Sud, purtendu un legatu di 800 anni. Creatu cù i capelli di culore naturali di e donne ghjovani, emerge cum'è un tesoru artisticu unicu impregnatu di "simbuli di vita".

Utilizendu i capelli cum'è filu è agulla cum'è spazzole, vanta più di 30 tecniche di cucitura flessibili, cum'è "ricami di tinta" è "ricami tonali" - assuciati cù a durabilità intemporale di i capelli: resistente à a decadenza è a sbiaditura. I so opere mischianu l'eleganza rustica cù una grazia vigorosa, sviluppendu l'estetica orientale di "magrezza, ligerezza, traslucenza, prufundità è suttilità" attraversu a precisione di punti puliti, fini è densi.

Salutatu cum'è "un capolavoru sottu à u celu" è iscrittu nantu à a lista di u patrimoniu culturale immateriale naziunale, stu artighjanu di Dongtai intreccia u patrimoniu culturale in un arte squisita cù una abilità meticulosa, mantenendu vivu u spiritu di l'artigianalità in ogni fila di capelli - un tesoru culturale furmatu da a punta di dita.


Accuriza:

Stà infurmatu nantu à l'ultime notizie!

Avvenimentu organizatu da
Host da

2025 Tutti i diritti riservati-China Hair Expo-Politica di privacy

Seguitanu noi
Caricendu, per piacè aspittà ...